setiap masa waktu dan saat........

..just want to say...

Hidup Bukan Untuk Derita Dan Membina Jambatan Ke Neraka Tetapi Untuk Mengecapi Kebahagiaan Untuk Diteruskan Ke Syurga..

Monday, October 18, 2010

sorry...





18.10.2010...something dah jadi maa...aku pon no komen....meh aku cite ape terjadi...nak merepek seketika...ahaks...jom oin


harinie aku wat some meeting dengan budak2 kelas....




atas alasan nak wat makan-makan akhir sem...huhu..untuk berparti...huuuuraaaaayyyyyyyyyyyyyy....




aku nak berbincang and nak inform..semua aku dah ada.menu..harga.tempat...dah kire settle lah..just kawan-kawan kelas kene bayar duit je lagi...tapi..adoi..ade suara mula berkata2..suara dari belakang la senang cakap...bla.bla...bla...bla....

adoi...malasnye aku nak dengar..memang ade bagi pendapat...mau something yang x formal..mahu bersuka ria...nak wat BBQ...idea gempak..tp..boleh jalan ke majlis 2...aku kenal korang nie cam ne...ade gak yang menolak sebab menu x best...x makan seafood la katekan...bile aku cakap nak ubah menu..xde sape nak terima..aku pham aku paham ade yang x boleh makan sesuatu benda...tp..kat restoren seafood ade kew ayam...
pk2 kan lah..huhu..


jadi..kmi ambek keputusan untuk membuat undian...demokrasi la katekan..hehe..undi punya undi, akhirnya majoriti setuju nk makan kat restoren yang telah ku pilih....cume ade 2 3 4 5 yang setuju...alasan.."korang nak tau..aku dah pernah pegi sana..tempat 2 bosan.bla..bla..x happening...bla..bla...formal....bla..bla..bla...

aku terpk something kat sini..sempitnye pemikiran...mase die pergi 2 dengan siape...majlis nie pulan dengan siape...dan juga..kenape perlu pk cam 2...sedangkan majlis x jadi pon lagi.very poor minded la...
p yang buat aku marah....hhhmmmmmmmmmm.............


bile idea die dikalahkan oleh suare majoriti..die wat ayat yang menyakit kan hati...terbaik giler ayat die...bla..blaa...bla....bla...aku pon ade perasaan gak....tp aku ikut majoriti.xperlu nak berkata dimikian....jadi..huhu..ape lgi..aku menjadi more emo....adoi...sorry...aku marah die..1 kelas terkejut,,aku x pernah marah pon sebelum ne.



aku bukan sengje nk marah..tp sikap die yang buat aku marah...dah undi...kenape x ikut majoriti....dah 2 cakap something ayat yang membakar..fine..aku x sempurna..aku x dapat nak handle majlis 2..kalau kmu rase nak handle ..aku sedia lepaskan jawatan aku..aku just nak semua happy..gembira..se depan dah x jumpa..semua g LI..salah ke nak berkumpul..bersama..bergambar....just sekali dalam 6 bulan..hhhmmmmm....to siti nuratiqah..aku mintak maaf..aku bukan sengaje....


aku masih berpegang dengan kate2 aku..time always fly..friendship never die...cam mesej yang kawan aku sent kat aku.."
just some misunderstanding.......nothing much,so everybody should join in......bet it would b a crazy fun time 2gether b4 parting ways^^



time fly............BUT,frenship never die
remember^_______^huhu...

by..eric..

hhhmmm...ku sayang kawan-kawan aku..sorry..aku x sempurna..fazalie...

2 comments: