setiap masa waktu dan saat........

..just want to say...

Hidup Bukan Untuk Derita Dan Membina Jambatan Ke Neraka Tetapi Untuk Mengecapi Kebahagiaan Untuk Diteruskan Ke Syurga..

Saturday, October 16, 2010

mencari GF n0- 2 untul LI....hehe...



ahaks...asssalammualaikum semua..mai2 rapat2 bace coretan yang bosan aku nie...hehe..
ok..tajuk harinie" mencari GF n0- 2 untul LI"...sebelum bercerita lebih..mh aku terangkan tentang maksud GF& LI 2 ape benda...

GF merupakan short-form untuk perkataan orang putih..girlfriend..hehe..bile translate ke bahasa melayu dan bahasa daerah melaysia jadi lah awek, kekasih dan gewe (orang2 kelantan jangan marah ek klau cilap eje..hehe...) dan lain2 bahase daerah......

LI plak merupakan short -form untul latihan industri..biase la...dah wajib bagi student poli kene pergi latihan nie( bagi yang layar je lee..hehe...)..ambek pengalaman luar la kot..hehe..jadi se depan aku dah sem 4( student diploma kene pegi sem 4, student sijil sem 2..)aku kene la pergi latihan nie..dalam hati malas pon ade..ahaks..

untuk LI nie aku dah pilih tempat dah..nak tau kat mne..???kat sini...
cantik kan..hahaha..nak tu x ape name tempat nie...nie lah...

Golden Sands Resort by Shangri-La, Malaysia


cantik gak laa...kat penang lagi 2....

mase kat sni nanti la aku nak cari GF@ awek no -2...tp...aippp..!!!!..jangan salah faham pulak..bukan bermaknanaku nak curang dengan GF aku... gf no-2 2 adalah motor la...dkenderaan bergerak mengunakan dua roda...nanti senang la aku nak jalan2..hehe...aku dah deal dengan abang aku...dah dapat green light lagi..ahaks.jadi aku nak pilik nie jadi gf ke-2 aku..huhu..

cantik x..?hehe..mator yamaha 135 LC..tp nie gmbar internet je.....tp nanti aku mmg nak beli motor nie...cantik je..bergaya dan tahan lasak...huhu..tunngu la nanti..

impian dah harapan..salam...fazalie..

2 comments:

  1. Wahhh! Lama tak nampak motor LC kau Lie ngeeheheheee... Weyh, serius cantik tempat LI ko tue hehehee..

    ReplyDelete
  2. huhu.bukan moto aku pon..tp fikry..gambar 2 mnipu je..aku pon x tau canm ne bentuknya..

    ReplyDelete