setiap masa waktu dan saat........

..just want to say...

Hidup Bukan Untuk Derita Dan Membina Jambatan Ke Neraka Tetapi Untuk Mengecapi Kebahagiaan Untuk Diteruskan Ke Syurga..

Friday, July 8, 2011

08.07.2011

hye....

harinie aku dah start mendaftar kat politeknik ku tercinta.....walaupon aku just daftar tamat practikal je....perasaan aku berdebar-debar gak....dah 6 bulan aku x menjejaki ke dalam kawasan poli nie....aku tengol..banyak dah berubah..

tp..aku rase aku pon dah berubah and nak berubah..hoho......

jam 9 cam 2 aku dah berkumpul kat bilik kuliah..ramai gak aku tengok yang dah datang....semua memang bising laaa..terutama kau hawa...biase la..8 bulan x umpe..macam2 story kuar.and ade yang dah berbeza..dah matang kot....ha3......

dalam seramai 36 budak kelas aku..aku nmenjadi orang ke-3 yang mendaftar...aku dah datang awal..tp aku malas nak berebut..so aku tunggu je la dengan kawan aku 2...si eric..

semester nie aku dapat PA baru..aku tengok cam muda jep..tp dah berstatus puan daaa....ha3...ape2 pon aku harap die ok laa......

tp..semester nie aku malas dah nak jadi kepten kelas..tp my PA dah tanya...harap berubah la...aku malas kot nak layan kerenah2 birokrasi yang dah pandai2 nie...hhmmmm....


semester nie aku harap aku akan jadi lebih baik...tp..ade akaun kot...mati la aku...
1.aku nak buat kerje sekolah awal2..xmau dah nak antar baru buat...he3...
2..aku pon nak studi kalau ade kuiiz and test...nak kumpul carry mark tinggi2..ha3..
3.aku nak maintain dapat 3.5 keatas...aku nak dekan...aku nak cemerlang..ha3...tp.macam boleh...


aku harap sem nie semua berjalan dengan lancar...harap aku boleh buat yang terbaik..ha3....

No comments:

Post a Comment